جوئل کرافورد، کارگردان این انیمیشن سینمایی در بیانیه منتشر شده گفت:

«درست از زمانی که کلی پشت میکروفن برای تست رفت، می‌دانستیم که صداپیشه دان بترمن را پیدا کرده‌ایم. او ترکیب کاملی از اشتیاق و احساس برای نقش است و ما او را به جمع صدا پیشگان فوق ‌العاده انیمیشن اضافه کردیم.»

 

علاوه ‌بر مری ترن، دینکلیج و لزلی من، نیکولاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلارک دوک، کلوریس لیچمن و کت دنینگز، دیگر بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Croods 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت. انیمیشن The Croods 2 مسیر طولانی و سختی را طی کرده است. سه سال پیش ساخت این انیمیشن کاملا متوقف شد و در نوامبر سال ۲۰۱۶، دریم ورکس از لغو ساخت این انیمیشن خبر داد. با این حال، پس از اینکه یونیورسال این استودیوی انیمیشن‌سازی را به‌دست آورد، ساخت انیمیشن The Croods 2 را از سر گرفت. انیمیشن The Croods در سال ۲۰۱۳ اکران و موفق شد بیش از ۵۸۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه‌ بر این، این انیمیشن موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شود.

انیمیشن The Croods 2 برای اکران در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

مری ترن بیشتر برای بازی در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) شناخته می‌شود و شاهد بازگشت او در فیلم  Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) نیز هستیم.