x تبلیغات
اخبار سینمای جهان

فیلم زندگینامه گروه موسیقی بی جیز در دست ساخت است

 

طبق خبرهای منتشر شده، شرکت پارامونت پیکچرز به دنبال ساخت فیلم زندگینامه گروه موسیقی Bee Gees است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز به ‌دنبال ساخت فیلم زندگی نامه یک خواننده/گروه موسیقی دیگر است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، پارامونت در حال همکاری با کمپانی سیستر و همچنین گراهام کینگ، تهیه کننده فیلم  Bohemian Rhapsody(حماسه کولی) برای ساخت یک فیلم زندگینامه براساس گروه موسیقی Bee Gees است. گروه بی جیز یک گروه راک/پاپ بریتانیایی است که از سه برادر به‌نام‌های بری، رابین و موریس گیب تشکیل شده و هشت جایزه امی نیز دریافت کرده است. این گروه در سال ۱۹۵۸ کار خودش را آغاز کرد و در اواخر دهه ۶۰ تا اوایل دهه ۷۰ به‌خاطر سبک موسیقی خاص خود و همچنین نوشتن و ضبط آهنگ برای فیلم‌های مختلف بسیار شهرت پیدا کرده بودند.

ادامه مطلب

نظر جیم کری در مورد تغییر طراحی سونیک

 

اعتراضات شدید به‌ طراحی شخصیت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog باعث شد طراحی این شخصیت تغییر کند و حال جیم کری نظر خود را در این مورد بیان کرده است.

جیم کری، هنرپیشه و کمدین محبوب کانادایی- آمریکایی سینمای هالیوود،نظر خود را در مورد طراحی مجدد شخصیت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) بیان کرد.

اردیبهشت ماه بود که شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures)، اولین تریلر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog  را منتشر کرد؛ تریلری که دردسرهای زیادی برای این شرکت و گروه سازندهٔ این فیلم به ‌وجود آورد. طرفداران سونیک، شخصیت محبوب بازی‌های ویدئویی، اعتراضات زیادی نسبت به‌ طراحی این شخصیت داشتند و علاقمندان خارپشت آبی ‌رنگ سگا به ‌هیچ ‌وجه از آن راضی نبودند. البته این اعتراضات پیش از انتشار تریلر و با انتشار غیررسمی چند تصویر از سونیک، شروع شده بود و بعد از پخش تریلر به اوج خود رسید.

ادامه مطلب

اولین تصویر از طراحی دوباره سونیک در فیلم لایو اکشن خود ظاهرا فاش شده است

 

به ‌تازگی تصویری احتمالی از بنر تبلیغاتی فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شده که در آن شاهد طراحی جدید شخصیت سونیک هستیم.

ماه اردیبهشت امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را منتشر کرد که ظاهر سونیک در این تریلر با واکنش تند طرفداران این خارپشت محبوب مواجه شد و پس از آن سازندگان فیلم اعلام کردند که ظاهر سونیک در فیلم Sonic تغییر خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی منتشر شده که گفته می‌شود به این فیلم لایو اکشن/ انیمیشن تعلق دارد و در آن شاهد ظاهر جدید سونیک هستیم. به ‌تازگی یک کاربر تصویری را در صفحه خود در توییتر منتشر کرده که طبق گفته او، در یک سالن سینما یک بنر تبلیغاتی از فیلم Sonic the Hedgehog قرار داده شده که در آن شاهد طراحی جدید سونیک هستیم و بیشترین تغییرات در صورت او ایجاد شده است. 

ادامه مطلب

تریلر نهایی فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ منتشر شد

 

 

شرکت لاینگزیت تریلر نهایی فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز را منتشر کرد که در آن به خلاصه نقدهای این فیلم نیز می‌پردازند.

تیر ماه امسال بود که شرکت لاینزگیت اولین تریلر رسمی فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) را منتشر کرد و در ماه شهریور امسال نیز شاهد انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار و جنایی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Knives Out منتشر شده است. لایزنگیت اخیرا تریلر جدیدی از این فیلم که با الهام از از رمان‌های آگاتا کریستی ساخته شده، را منتشر کرده مدت زمان آن تنها یک دقیقه است و بخش زیادی از تصاویر آن را در دو تریلر قبلی این فیلم مشاهده کردیم، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز است. تمرکز اصلی این تریلر روی نقدها و ستایش منتقدان از فیلم Knives Out است که در آن با یک تدوین جذاب، شخصیت‌های فیلم به این نقدها واکنش نشان می‌دهند. 

ادامه مطلب

کلی مری ترن به جمع صداپیشگان انیمیشن The Croods 2 اضافه شد

 

    

یونیورسال و دریم ورکس از اضافه شدن کلی مری ترن به جمع صداپیشگان انیمیشن The Croods 2 خبر داده ‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور صداپیشه جدیدی در انیمیشن The Croods 2 (خانواده کرودها ۲) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کلی مری ترن، بازیگر نقش رز تیکو در مجموعه فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، به جمع صداپیشگان دنباله انیمیشن The Croods (کرودها) اضافه شده است. مری ترن قرار است صداپیشگی شخصیت جدیدی به ‌نام دان (Dawn) را بر عهده داشته باشد که تنها فرزند یک خانواده به ‌نام بترمن است. لزلی من، بازیگر فیلم Blockers (بازدارندگان)، صداپیشگی شخصیت مادر و پیتر دینکلیج، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) صدا پیشگی شخصیت پدر دان را بر عهده دارند.

 

ادامه مطلب

علاقه بری جنکینز به ساخت اسپین آفی از مجموعه جیمز باند

        

بری جنکینز، کارگردان فیلم Moonlight، علاقمند به ساخت فیلمی از شخصیت مانی‌پنی است و شاید اولین اسپین آف این مجموعه محبوب و قدیمی نیز روی پرده سینما برود.

بری جنکینز، کارگردان فیلم تحسین‌شده Moonlight (مهتاب)، علاقمند به ساخت اولین فیلم اسپین‌آف از مجموعهٔ «جیمز باند» است. این فیلم که هنوز مشخص نیست تنها در حد حرف بوده یا موضوع را باید جدی گرفت، در مورد شخصیت معروف فیلم‌ها و رمان‌های مجموعهٔ «جیمز باند»، یعنی شخصیت مانی‌پنی خواهد بود که این شخصیت در فیلم‌های سال‌های ابتدایی، تنها نقش منشی شخصیت اِم را داشت و بعداً به جیمز باند در عملیات کمک می‌کرد و در دو فیلم آخر نقش پررنگی در روند داستانی داشت. انتخاب بری جنکینز برای ایفای نقش شخصیت مانی‌پنی، نائومی هریس است که در دو فیلم آخر مجموعه 007 این نقش را ایفا کرد و در فیلم جدید نیز حضور دارد. 

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد